Marka Eduscho została oficjalnym partnerem Maratonu Sztafet, który odbędzie się już w sobotę (18 maja) na warszawskiej Kępie Potockiej. Kawy Eduscho zaliczyły w tym roku udany debiut na rynku, podbijając kubki smakowe Polaków. Teraz przyszedł czas na ich równie udany start w popularnej imprezie sportowej.
– Eduscho to kawa tak mocna, że sama budzi się o poranku. Dlatego uznaliśmy, że skutecznie postawi też na nogi biegaczy oraz wszystkich tych, którzy pojawią się w parku na Żoliborzu, żeby im kibicować – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager marki Eduscho. – W tegoroczny Maraton Sztafet angażujemy się na wiele sposobów. Wystawiamy do biegu drużyny, które wystartują w barwach Eduscho, promując aktywność fizyczną i grę zespołową. Będziemy również obecni w specjalnej strefie marki, w której zaplanowaliśmy atrakcje nie tylko dla kawoszy, ale i dla najmłodszych członków ich rodzin. Zadbamy również o to, aby każdy uczestnik sportowych zmagań, mógł zabrać naszą kawę do domu, dodając ją do pakietów startowych.
Na terenie imprezy stanie stoisko zaprojektowane przez markę Eduscho, w którym będzie można napić się aromatycznej kawy – tak gorącej, jak i mrożonej, odpocząć na wygodnych leżakach, zdobyć sample produktów, ale i spędzić czas z dziećmi.
Więcej informacji o kawach Eduscho na stronie www.eduscho.com/pl